понедельник, 1 февраля 2010 г.

День безпечного Інтернету




Назва заходу
Клас
Висновок
Проведення уроків на тему «Пошукові системи»
7-11
Удосконалення роботи з пошуковими системами. Ознайомлення з засобами боротьби, методами фільтрації спаму та вірусів. Запобігання фішінгу, блокування спливаючих вікон. Попередження комп’ютерної злочинності, ознайомлення з наслідками хакерства, фішінгу. Формування навичок зібраності і уважності при роботі в Інтернет.
Тренінги для учнів «Мій сайт в Інтернеті. Щоб я там розмістив…»
9-11
Прищеплення інтересу до вивчення нових інформаційних технологій. Обговорення сучасних вимог до оформлення Веб - сайтів, інформації яка на них розміщується. Визначення типових помилок дизайнерів – початківців та методів їх усунення. Захист сайтів та шифрування. Виховання інформаційної культури учнів.
Конкурс учнівських бюлетенів та буклетів «Ми за безпеку в Інтернеті»
5-11
Були визначені найкращі роботи учнів:
І місце – Васюти Є., 11-А клас;
ІІ місце – Кальник Д., 11-А клас;
ІІІ місце – Глушко Е., 9-Б
Конкурс малюнків «Країна Інтернет»
3-11
Розвиток творчих здібностей. Визначені найкращі роботи учнів:
І місце – Чумаченько О., 3-А клас;
ІІ місце – Майоров Д.,8-Б клас;
ІІІ місце – Завадська С.,5-А клас, Пономарьова А., 3-А клас.
Конкурс віршів, казок, есе, кросвордів, загадок, презентацій «Я - за безпечний Інтернет»
3-11
Розвиток практичних вмінь та навичок щодо наочного представлення інформації за допомогою комп’ютера. Визначені найкращі роботи учнів:
У номінації «Краща презентація «Я - за безпечний Інтернет»»
І місце – Мірошин А., 11-А клас;
ІІ місце – Сидоренко О, 11-А клас;
ІІІ місце – Щербаков Т., Ходаков М., 11-Б клас;
У номінації «Кращі кросворди, есе, загадки «Я - за безпечний Інтернет»»
І місце – Шапошнікова Д, 5-А клас;
ІІ місце –  Косолапов Д, 7-А клас;
ІІІ місце – Сушко А., 5-А клас;
Стенд «Безпека в Інтернеті»

Ознайомлення батьків, учнів, вчителів з небезпечними факторами під час роботи учнів в Інтернеті. Розглянуті питання безпечної роботи в онлайн: шляхи запобігання онлайнового піратства, використання сімейних контактів для захисту дітей, вплив Інтернету на психо – фізіологічний стан учнів, правила безпеки при роботі за комп’ютером, кодекс поведінки учнів в онлайні, комп’ютерна залежність.

Комментариев нет:

Отправить комментарий