Уроки з використанням мультимедійної дошки

 Урок інформатики у 5 класі з теми "Файли і папки"

Урок інформамити у 2 класі з теми "Клавіатура"

Урок інформатики у 4 класі з теми "Блок-схема алгоритму"

Урок інформатики у 7 класі з теми "Операційні системи"

Урок інформатики у 2 класі (відео)

Тема: Робота з клавіатурним тренажером
Мета:
Навчальна:
·            продовжувати ознайомлювати учнів з розташуванням клавіш на клавіатурі;
·            сформувати навичкироботи з клавіатурним тренажером;

Розвивальна :
·     розвивати інтелект, уяву, творчі здібності;
·      розвивати самостійне творче ставлення до роботи;
·     розвиток логічного та образного мислення;

Виховна:
·           формування інтересу до комп’ютерної техніки;
·           виховання культури мовлення і культури діалогу;
Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.
Обладнання та наочність: мультимедійна дошка, комп’ютери, інструкції з техніки безпеки в комп’ютерному класі.
Програмне забезпечення: програма Кіт риболов.

Хід уроку
             I.     Організаційний момент. Повторення правил з техніки безпеки.
Обговорення ситуацій. Діти, ми з вами знаходимось у комп'ютерному класі. Скажіть, чи правильно поводили себе учні, прийшовши на урок інформатики до комп'ютерного класу.
1.     Неуважний учень не почув пояснень вчителя про послідовність виконання завдань. Потім він згадав про роботу і без дозволу вчителя перейшов до іншої парти подивитись, чим займаються однокласники.
   Чи порушив він правила техніки безпеки? Якщо так, то які?
2.     Перед уроком інформатики в учнів 2 класу була фізкультура. Спортивну форму та пляшки з водою вони принесли з собою на урок інформатики.
   Які правила техніки безпеки вони порушили?

                  II.                    Перевірка домашнього завдання.
Зошит «Сходинки» урок 22.

               III.                    Актуалізація опорних знань.

Сьогодні на уроці ми будемо працювати з мультимедійною дошкою. Нагадую, що вона підключається до комп’ютера та через проектор ми бачимо те, що зображено на екрані.
Цю дошку можна порівняти з екраном сенсорного телефону , але дуже великим.
За допомогою дотику пальця руки або спеціальної електронної ручки можна працювати на цій дошці.

Вправа № 1
У першій вправі необхідно перемістити пристрій з правої частини екрана в ліву. В лівій частині екрана зображено головний пристрій комп’ютера – це системний блок. Ми с правої частини екрана перенесемо пристрої, які можна підключити до системного блоку.


Вправа № 2
 В наступній вправі вам необхідно скласти визначення пристрою комп’ютера, який ми зараз вивчаємо і розташувати слова в правильному порядку.
Клавіатура – це пристрій для введення інформації.


Вправа № 3
На екрані зображення клавіатури, але подивиться – не всі клавіші на своїх місцях. Давайте правильно розташуємо клавіші, яких не вистачає. І згадаємо призначення цих клавіш.


Пробіл – проміжок між словами
Клавіші управління курсором
Shiftвикористовують для введення великої літери
CapsLockперемикає режими великих і малих літер
Escклавіша виходу або відміни дії
Enterклавіша введення

Вправа № 4
З’єднай символи у кружечках із відповідними клавішами або комбінаціями клавіш
У цій вправі ми будемо використовувати електронну ручку. За допомогою неї можна малювати різними кольорами, а також використовувати як ластик та вказівник миші.


5.                                         Повідомлення теми і мети уроку.
На сьогоднішньому уроці ми продовжимо вивчати клавіатуру.

ІV  Вивчення нового матеріалу.
1.        Розповідь вчителя.
Діти, ви вже не раз бачили на екрані монітора маленьку рисочку. Вона мигає. Це курсор. Він вказує, де зараз на екрані з'явиться буква або ще якийсь символ.
Курсор можна переміщати по екрану монітора, натиснувши клавіші зі
стрілочками.
Якщо натиснути клавішу зі стрілочкою вниз, то курсор переміститься
вниз на один рядок.
Коли    натиснути    клавішу    зі    стрілочкою    вверх,    то    курсор
переміститься вверх на один рядок.
Натиснувши клавішу зі стрілочкою вліво, ви побачите, що курсор
переміститься вліво на один знак.
Натиснувши клавішу зі стрілочкою вправо, ви побачите, що курсор
переміститься вправо на один знак.

Якщо ви помилились, наприклад, натиснули клавішу з буквою "А" двічі, це легко виправити. Натиснути треба клавішу Bs- і буква, що знаходиться ліворуч від курсора, зникне з екрана.  Можна натиснути клавішу Delete – і тоді зникне літера, що знаходиться праворуч від курсора.

2. Робота з підручником ( сторінка 48). Опрацювання статті "Ще про клавіатуру"
        Яка роль курсора?
        Як можна переміщати курсор по екрану монітора?
        Що потрібно зробити, щоб видалити символ зліва від курсора? (Bs)
        Що потрібно зробити, щоб видалити символ справа від курсора?(Delete)
3.    Фізкультхвилинка.
Слухати ми перестали,
І тепер всі дружно встали.
Будем ми відпочивати,
Нумо вправу починати:
Руки - вгору, руки - вниз
І легесенько прогнись.
Покрутились, повертілись,
На хвилинку зупинились.
Пострибали, пострибали,
Раз - присіли, другий - встали.
Всі за парти посідали,
Вчитись знову ми почали.

VРоботаза комп'ютером.
1.    Бесіда. Інструктаж з ТБ
Діти, скажіть, як треба тримати спину, сидячи за комп'ютером?
Яка відстань повинна бути  від екрана монітора до очей?
Як треба працювати з клавіатурою?

Сьогодні ви знову будете допомагати котові ловити рибок. Але рибки тепер плавають зграйками. Кожна зграйка - це слово. Швидко набирайте слова на клавіатурі - і в кінці прочитаєте речення.
2.    Практична робота учнів.
Робота з програмою Кіт риболов. (Вчитель допомагає учням працювати за комп'ютером).
3.    Релаксація.
1.                                          Подивитись на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1-4, потім перемістити погляд вдалину на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.
2.                                          Витягнути праву руку вперед. Слідкувати очима, не повертаючи голови, за повільним рухом вказівного пальця витягнутої руки ліворуч і праворуч, вгору і вниз. Повторити 4-5 разів.

VІЗакріплення знань учнів.Підсумок уроку.
        Що ми вивчали на сьогоднішньому уроці?
        Яке має призначення курсор?
        Які клавіші треба натиснути для видалення зайвих символів?
        Яка роль клавіші Bs?
        Яка роль клавіші Enter?

VІІ Рефлексія
«Дошканастрою».
Учні прикріплюють на дошці смайли:
Було цікаво і  все зрозуміло
Було цікаво, але не все зрозуміло
Було не цікаво і не зрозуміло

VІІІДомашнє завдання с.48-49,  Урок 23.

Комментариев нет:

Отправить комментарий